Sunday, July 31, 2011

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan..

ok. mase untuk update jugak walaupun lappy tersayang rosak gara gara tertumpah kuah meggi. apa lah. eh cik lattop, sy tak suap awak makan meggi pun mogok jugak kea ? dan kesanggupan sy mengopi huruf dan paste kan satu satu huruf yang tak boleh guna semata mata nak update entry baru sebab dah lapuk hapuk sangat dah belog comel nie. :D

plis. tolong sy avoid penggunaan huruf n dan b sebab dua huruf tu yang masih rosak sekarang nie. 

ok. minggu kembali ke kampus. nampak macam mudah tapi ahhaah ! tidak sama sekali. sebenarnya sy nak cerita pasal assignment sy. tapi takut ada yang menangis pulak lepas bace entry nie jadi sy terpakse dengan berat hati sekali melupakan hasrat hati sy tu.. bak kata pepatah, makin banyak halangan dan semakin jugak tambah dugaan. haha.. ntah bila pepatah keluarkan statement begitu yea ? tapi amik mudah. macam biase lah. kalau tak ada dugaan tak lengkap lah hidup kita sebagai manusia. jadi.. redha kan. (:

selamat datang encik ramadhan

bukan tu yang nak sy cite kan sekarang. tapi sy nak cite pasal puasa. haa. tak sangka kan pejam celik pejam celik ramadhan kali nie datang lagi dengan cool nye. macam ramadhan tahun yang sudah sudah. sekejap mase berlalu tanpe sedar kita masih lagi ada di sini. masih ada di bumi nie. masih bernafas dan masih lagi bernyawa. 

ingat tak zaman kita kecil kecil. ramadhan bulan yang paling di tunggu sebab tak sabar nak syawal nak pau orang mintak duet raya. tapi sekarang bukan nak cakap perasaan tu dah tadea tapi kematangan ajar kita ramadhan bukan semata jalan menuju syawal tapi jalan untuk mohon pada Dia keampunan dengan sebanyaknye. 

bulan yang mana Tuhan melebarkan seluas luasnya sayap keampunan dan keredhaan Dia. 

untung nye kita kalau kita berlumba lumba mendapat kan itu sepanjang ramadhan yang mulia nie. (:

jadi. untuk anda yang sedang tungkus lumus mengadap lappy anda membaca entry nie terima kasih yang amat lah sangat. sebagai ganjarannya sy akan bagi ucapan "selamat berpuasa kepada semua nya" dengan percuma. 

dan untuk sy sendiri semoga sy akan berjaya dengan A plus menjalani ibadah puasa nie dengan sebaik mungkin. insyaAllah. amin

ok. terima kasih. datang lagi nanti kita jumpa kat entry seterusnya ok ? :)

No comments:

Post a Comment