Sunday, February 20, 2011

Ceritanya Bermula Begini....

dengan ini, sy selaku penyimpan cop mohor raja raja menyatakan di sini bahawa, sy ingin mintak tempoh untuk tidak update belog selama dua minggu ini yea wahai pembaca pembaca belog yang budiman angkoro.

oh yea, sy tahu, anda mesti nak tanye sy macam ni ; ce cte ce cte nape !

ok, tenang orang orang kampung, sebenarnye bukan ku tak sudi nak update tapi memandangkan sy dah  dapat tawaran untuk jadi perdana menteri yang keenam, sy tak boleh tolak jawatan tu sewenang newangnya. sy perlu berusaha lebih dan lebih kearah positive dan kearah pembangunan negara di masa akan datang. tepuk lah tangan sikit tande sokongan, ape daa ! no commitment you know ? 

"tu lah pentingnya english education." kata usop.

ahhh, masak. nie kes penularan cte hantu kak limah lah nie dalam diri. aduh !

sile sambung topik asal entry ini. ok ! wah, cakap macam tengah kempen pilihan raya sey. ade bakat x ? kalau ade, vote lah vote lah vote lah. sy menjanjikan perubahan seperti yang anda mahukan ! :D

oi, sape kate sy x syg uitm ! sayang sayang sangat kat uitm tau

ahha ! sy dah terikut ikut semenjak menjak kat kampus sy semua orang sedang sebuk sebuk nak kua mengundi mpp ni. ahhhh, sy stress tengok muka brother brother dan kak kak yang tertampang kat jalan jalan nak gi kelas. mende tu dah melambatkan proses pemergian sy ke kelas tau x ! yelah mane tak nye, dah gambar banyak banyak kat situ, mesti lah sy nak menyibukkan diri untuk tgk kan ? aduhhh, cuba lah tampal gambar sy, bermakne sikit. :) tapi tapi tapi yang best nye pasal kua mengundi nie, dapat kupon makan rm3.00 wooo. sayang uitm di hatiku lebih lah ! untuk pengetahuan anda, rm3.00 untuk pelajar yang macam sy nie bererti tau x ! 

tak tau nie ape ? nie lah simbol idle. 

ok, sudah tibe mase untuk sy meneruskan perjuangan yang masih belum selesai. sy idle untuk minggu ini dan minggu depan untuk berhadapan dengan pelbagai test satu. huh ! sedia atau tidak. sy perlu bolos saje dinding itu. tu lah, padan mukea sy, study last last minutes kan dah kelam kabut dah. aisy aisy, syazana bile kome nak berubah nie. oke oke, jadi. di kesempatan yang ade nie lah, sy kene kerah tenaga dan otot otot sy menghadapi test test itu ! huh. inilah barisan sy, yang ikhlas berjuang, siap sedia berkorban, untuk ibu pertiwi ! lepas tu ape die yea ? lupa lirik. tapi tapi tapi, bukan lirik yang penting sekarang ni, kite bukan dalam rancangan jangan lupa lirik, tapi semangat tu semangat yang kite mau kan. ahhaaaaa ! ok, jumpe anda di chapter yang seterusnye,


xoxo, penyibuk perempuan. kuang kuang kuang. :)

No comments:

Post a Comment