Thursday, May 26, 2011

Jom Berubah..

sudah habis tamat sem dua. ok. nampak nya memang dah terbukti umur manusia memang sentiasa bertambah. macam sy. ._. sem dua sudah tamat. tamat dengan lengkap kerana tamatnya cuti penggal. dan sabtu ini. seperti biasa. pulang ke sangkar emas yang di saluti besi. ahaaa~ ayat tak boleh blah. entah bila lagi dapat hirup angin segar pantai mersing. 

sem baru.

sudah semestinya pelajaran baru. assignment baru. lecturer baru. semuanya akan baru. bagaimana lah nanti agaknya kan ? :)

dan yang pentingnya bilik dan roomate yang baru. huuu. entah siapa roomate sem kali ni. dan semestinya sy pasti akan rindu kan sangat akak.
noor amirah binti ahmad
p/s : x blh upload gambar sebenar tanpa kebenaran tau ! :)

seperti nama nya memang seorang pemimpin yang sangat berbakat. terima kasih untuk semuanya sepanjang sem dua sebab dapat jaga sy dengan baik. sentiasa bagi semangat pada sy saat sy mengeluh penat buat semua assignment. sentiasa backup dalam apa jugak yang sy buat. yang sentiasa betulkan saat sy buat salah. 

yang sangat redha saat sy menghabiskan makanan yang dia beli. yang sanggup dengar apa saje yang bebelkan waktu sy balik dari kelas. yang sentiasa temankan sy saat sy gigih belajar untuk test. ** eh, nie macam tipu. sy gigih ke ? :p

telalu banyak nak ucap terima kasih dan semakin banyak air mata yang akan mengalir. jadi lebih baik hentikan lah. dan untuk akak. semoga berjaya untuk langkah seterusnya. sebab sy sentiasa tahu yang akak takkan pernah berputus asa walau apa pun terjadi. :D segala apa yang telah akak pesan takkan sy lupakan untuk perjalanan sy selepas nie. semoga sentiasa berada dalam keredhaan Dia walau di mana saja. :) 

jemput datang mersing kita makan keropok sama sama. ajak akak nad, kak edura dan kak nadia sekali ok ! :D PPG forever kan kata nya ? :) oh ya akak. semoga akak dapat jumpa mr right as apa yang akak impikan. ** lelaki masa depan 

dan kawen sila jemput ! <- siap bold kan tau ! :)

dan semoga sem tiga yang bakal sy lalui akan sempurna semuanya seperti yang di rancang. semoga sy dapat berubah untuk menjadi seorang pelajar yang rajin gigih dan tepat ! ahaaa~ ya Allah. permudahkan lah segala urusan yang bakal di tempuh oleh hamba Mu ini dunia dan akhirat. amin ya rabbal alamin.

2 comments:

  1. 1st time akak bace.. akakkkkkkk ='[ nanges...
    sedihnya bile ingat balik time kite same2 share time kan.. teringat bile time kite takut then kite tido same2 1 katil.. hehhehe gedik btol kan kite.. hikhik

    akk rindu nak gurau2 dgn nana lagi.. nak kena sakat dgn nana.. hopefully doa nana di makbulkan Allah.. akak tau nana tak sabar nak dpt kad kawn drp akak kan..hahhahaaha :P

    nana akak saayaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnngggggg nana.. be a good student.. jangan nakal2.. akk rindu dah dengar suare nana yg keoh satu bilik tu nnt.. akk rindu nana..

    nnt ingat tau pesan akk..dpt rumate baru nnt jgn kena buli tau.. ingat tau!!! <3 uuuuuuuu...

    ReplyDelete
  2. nana type entry pun mengalir air mate.
    tu baru bahasa melayu biase.
    belum masuk puisi puisi lagi.

    kalau tak banjir dan johor nie agaknye.
    tayah balik segamat.
    hehehe.

    tau x pe.
    napea lah kite takut sgt malam tu.
    poyo igt balik rase macam nak tercabut halkum ketawe.

    tu lah.. nana pun tatau lah macam mane sem nie.
    hopefully dapat roomate yang macam akak.
    sedih kalau nak kenang.

    tapi tu lah kenangan. lumrah manusia bertemu untuk berpisah. :'(
    akak pun jaga diri baik baik.
    nana pun sayang sangat kat akak.

    ok. segala pesan akak nana akan ingat sampai bile2.
    jangan risau. nana takkan di buli.
    tapi nana risau nana yang membuli.

    hahahaa..
    ok akak doakan nana berjaya.
    nana sentiasa doa akak berjaya.
    nnti kalau senang2 kita skype lagi gedik2 ea sama sama.

    nana balik segamat hari ni.
    doakan nana selamat.

    nana sayang akak jugak. :)

    ReplyDelete