Tuesday, May 15, 2012

I'm Back..


assalamualaikum. hihi baru semalam update dah update lagi kan ? so sory untuk blogspot yang dah berbulan sy tinggalkan. yelah semenjak sy online fesbuk sy dah terlupe nak merepek dekat blogspot. tapi dun worry be happy sebab sy dah deactive kan semula account fesbuk. tadea kene mengena dengan sesiapa. tadea kene mengena dgn nak melarikan diri ke ape sume tadea tadea. just sy yang dah rase malas nak berfesbuk. sekarang dah tibe mase untuk belajar dengan serius. dah banyak test yang dah lepas sy just maenmaen. langsung tak study. serius. sy memang dah berubah. dah jadi maken pemalas. maken kuat tido. astagfirullahalazim. mungkin Dia sedang mencuba sy sekarang. jadi sekarang tibe mase untuk berubah. kalau tak deactive asyik nak tengok je takut ape pape yang dah sy ketinggalan. sekarang, its ok. sy dah tak kisah kalau di tinggalkan untuk pape yang ade di fesbuk. 

Ya Allah. ampunkan hambaMu ini. tempatkan ku antara hambahambaMu yang beriman. ampunkan hambaMu. untuk segala perkara yang telah melalaikan. untuk semua perbuatan yang terdorong oleh hawa nafsu. ampun kan ku. tuntunkan langkahku. redhai perjalananku. berikan kejayaan dan kebahagiaan yang abadi di sisi seiring dunia dan akhirat ku ya Allah. ampunkan dosa mungkin ada waktu ku hampir melupakanMu, terima kasih kerana menyedarkanku sebelum ia jadi makin terlambat. sebelum Kau mencabut nyawa dari badan ini. berkati hidupku. berkati hidup kedua ibubapaku, ahli keluargaku, guruguruku, semua kawankawan samaada yang masih hidup atau yang telah meninggalkan dunia.



Amin Ya Rabbal Alamin. T_T

sedikit rasa yang datang dekat hati buat sy berfikir apa yang dah jadi dalam hidup sy. sekadar peringatan dariNya membuatkan sy tak pernah melupakanNya sesaat pun dalam hidup sy. alhamdulillah sy tersedar awal sebelum nyawa terlerai dari badan. semoga ingatan ini untuk selamanya. jangan biarkan hambaMu ini terleka untuk dunia yang sementara ini Ya Allah.

selamat kembali, Nur Syazana binti Aman. awak adalah Syazana yang asal.

ok lah. nak study esok test. 

Love, Misy Syazana

No comments:

Post a Comment