Saturday, May 19, 2012

Sabtu Minggu Ini..

saturday. :)

assalamualaikum. hmmm tarik nafas sempurna untuk hari sabtu. hari cuti. hari rileks. tapi tak untuk minggu nie dan minggu lepas. 

haihhh. cepat lah minggu depan. sy nak cuti ! dan sy perlukan sangat cuti seminggu tuuu. 

thankyou untuk uitm kerana sudi menberikan cuti satu minggu yang penuh makna walaupun naik cuti terus dihujani dengan pelbagai test. tapi its ok. mase untuk gain semangat yang baru mencari semangat yang tertinggal di mersing bersama keluarga yang tercinta. ohhh i miss you sooo much ummiabbi. nak balik makan yang sedap sedap. pliss plisss plisss.. dah terasa macam kurus sesangat sekarang nie tak selere makan dan tak cukup makan ! sadisss menyediss.

sebenarnya kalau di ikutkan. banyaakkkkk nya kerja yang ada yang menahan sy daripada balik minggu depan. tapi memandangkan perasaan nak balik mengatasi perasaaan pasrah untuk tetap di kolej. jadi, ikut perasaan. =,= semoga lah sy masih buat semua kerja yang ditangguh dan tertangguh tuu. hihi. sy tabik respect lah pada classmate sy yang stay satu minggu sematamatanya untuk siapkan semua kerja dan study. wooooo. bilelah sy nak jadi salah seorang daripada mereka tu kan?  ishishish =,= teruk lah awak nie syazana !

sekarang nie kami. sy dan fieqa sangat sibuk dalam proses mencari rumah. walaupun keadaan sy sekarang nie. fieqa jee kadangkadang terpakse turun padang bersama aini bile sy tak dapat join. maaf sesangat. berbagai rumah yang dapat. tapi seperti biasa. banyak kawasan yang tak safety. susahnya nak cari rumah memandangkan kami di kawasan bandaraya dan perempuan semuanya dan terdedah dengan kelas malam almaklum kampus bandaraya melaka yang sangat comel alololo. #mata ke atas tangan di sisi. dan ade yang bley tahan safety nya masalah transport pulak. =,= susah susah. tapi masih tetap teguh utuh mencari rumah yang sesuai. harap harap di beri kemudahan olehNya. amin amin amin. T_T

ok lah. penat menaip. jumpa nanti next entry.

Love, Misy Syazana

No comments:

Post a Comment